(COVID-19)

coronavirus

Vi står over for en hidtil uset situation, som ændrer sig dagligt. Vi har taget en række forebyggende initiativer på tværs af vores organisation for at minimere eksponering og yderligere spredning af virussen.

Det betyder i praksis at:

  • Kosan Gas er som altid tilgængelig. Vores telefoner er åbne, og vi håndterer henvendelser så hurtigt som muligt under de givne omstændigheder

  • Vores medarbejdere i kontorlignende funktioner arbejder hjemmefra og servicerer vores kunder, og den normale drift fortsætter uden større forandringer

  • Alle møder – interne som eksterne – afvikles digitalt eller pr. telefon 

Som kunde kan du forvente at:

  • På nuværende tidspunkt forventer vi kun et minimum af forstyrrelser i vores serviceniveau. Vi overvåger konstant situationen og tilpasser løbende vores forholdsregler og instruktioner for at støtte op omkring retningslinjer fra lokale og nationale myndigheder

  • Vi følger procedurerne i vores interne beredskabsplaner for at forhindre og minimere konsekvenserne af COVID-19 og at sikre leverancer af LPG til vores kunder som vanligt. 

  • Hvis situationen forværres, aktiverer vi nye initiativer for at sikre, at de mest udsatte og kritiske kunder har den gas, de har brug for

Hvad kan du gøre som kunde?

Vores medarbejders sikkerhed og helbred kommer først – og det er afgørende, at vi alle hjælper med at passe på hinanden.

Derfor beder vi vores kunder om at:

  • Vise tålmodighed i disse udfordrende tider. Vi gør vores bedste for at minimere enhver forstyrrelse af vores service

  • Undgå fysisk kontakt med vores chauffører og teknikere

  • Hvis din virksomhed har specifikke instruktioner i relation til dette, så giv os besked

Vi bestræber os dagligt på at yde den bedste service for vores kunder og arbejder hårdt for at minimere enhver påvirkning af COVID-19.

Vi opdaterer løbende på denne side, såfremt der sker ændringer i vores service eller leverancer.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os.